MOI!


Jag är otroligt facinerad över hur många som faktiskt kikar in på min blogg varje dag, tack! Det är ju inte speciellt mycket att läsa om man inte ska baka. Men det kanske är så att människor har börjat baka mera? ( tummen upp för det isåfall! )
Ifall det skulle vara så att någon av de som kikar hit inte känner mig gör jag en snabb presentation;

Jag heter Sandra och har en vit tandborste ( helt orelevant till sammanhanget ).
Det finns tre saker som jag tycker lite sådär extra mycket om att göra.
Träffa min nära och kära, Träna och BAKA!
En kombination som fungerar alldeles utmärkt.
En perfekt kaka är för mig kladdig, chokladig och gärna med det där lilla extra.

Alla kan baka om de vill. Jag är sålångt ifrån proffs man kan komma, men bakar ändå!

Hopppas ni hittar något recept som lockar!



Kommentarer
Postat av: S

Jag kollar in även om jag inte ska baka, det är så kul att kolla på matbilder, allt ser så gott ut! ^^

2011-09-30 @ 17:13:07

Recepttips, synpunkter eller något annat på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress

Egen blogg?

Författa

Trackback
RSS 2.0