Kokostoppar m. vanilj


Jag gillar kokos.
För många är kokostoppar jul, det är det inte för mig. Kokostoppar kan man äta året runt och i mängder. Gillar man kokos är de helt adorable. Så otroligt simpla att göra! Testatestatesta!


Kokostoppar med vanilj ( grundrecept-> länk )
175 grader i ca: 12 min

2 ägg
1,5 dl socker
200 gram kokos
50 gram smör
2 tsk vaniljsocker

Börja med att smälta smöret och låt det svalna något. Vispa ägg och socker och vaniljsocker vitt och pösigt. Blanda sedan i kokos och smör.
Låt svälla något innan du klickar ut dem på et bakplåtspapper på en plåt.
Grädda i mitten av ugnen i ca: 12 min.
VOILA!


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-21 @ 16:09:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Recepttips, synpunkter eller något annat på hjärtat? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress

Egen blogg?

Författa

Trackback
RSS 2.0